Strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz aby najlepiej dostosować się do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W opcjach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Kliknij, aby zamknąć to okienko.

Sklep internetowy origo.poznan.pl od dnia 20.12.2014 roku przyjmować będzie zamówienia złożone tylko przez firmy, instytucje, urzędy, placówki  oświatowe itp. (posiadające numer NIP, Regon oraz dokonujące zakupu na fakturę VAT). 
Klientów prywatnych (osoby prywatne dokonujące zakupu na paragon fiskalny) zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel. 61 662 15 15, mailowego pod adresem origo@origo.poznan.pl lub do odwiedzin naszego sklepu stacjonarnego pod adresem ul. Grunwaldzka 35C w Poznaniu. Klientów indywidualnych zaprosimy wkrótce do nowego serwisu. 


Regulamin sklepu


Obowiązek informacyjny 

W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, że: 

1.   Administratorem danych osobowych Użytkowników sklepu internetowego www.origo.poznan.pl  jest Aureliusz Żmijowski, reprezentujący firmę Origo Aureliusz Żmijowski z siedzibą w Poznaniu na ul. Grunwaldzkiej 35C, 60-783 Poznań, dane kontaktowe: tel. 61 662 15 15, adres e-mail origo@origo.poznan.pl, (dalej: „Firma”)

2.    W firmie Origo przetwarzane dane osobowe są w celach: 
a)    sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Origo, zamówienia, rezerwacji lub przygotowania oferty wybranych produktów lub usług na życzenie klienta w firmie            Origo za pośrednictwem sklepu internetowego
www.origo.poznan.pl, adresu email origo@origo.poznan.pl, telefonicznie, korespondencyjnie lub podczas wizyty w                   sklepie stacjonarnym. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b)    rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes             Firmy – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
c)    wysyłki lub prezentacji handlowych produktów oferowanych przez Firmę drogą elektroniczną lub telefonicznie wyłącznie na życzenie klienta.
d)    spełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

3.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne w celu zawarcia umowy oraz realizacji zamówienia z firmą Origo

4.    Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów, przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.

5.    Odbiorcami danych osobowych są:

a) podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne firmy Origo w celu obsługi strony internetowej oraz sklepu internetowego www.origo.poznan.pl oraz podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością firmy
b) podmioty wspierające wykonanie umowy takie jak: firmy importerskie, przedstawicielskie, magazynowo logistyczne działające we współpracy z Firmą
c) podmioty wspierające operacyjnie wykonanie umowy takie jak: podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, obsługa techniczna i serwisowa produktów
d) podmioty świadczące na rzecz administratora oraz Firmy usługi doradcze, konsultacyjne, audytorskie, pomoc prawną, podatkową i rachunkową

6.    Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich zmiany, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7.    W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do firmy Origo z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Warunki dostawy - Koszty transportu
Otrzymanie zamówienia potwierdzimy niezwłocznie i zaproponujemy najlepszą formę dostawy. Aby uzgodnić szczegóły skontaktujemy się z osobą wskazaną w formularzu zamówienia.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących realizowanego przez nas zamówienia, zadzwoń pod numer (+48 61) 8 616 613 lub napisz na adres origo@origo.poznan.pl. Przesyłka zostanie dostarczona na adres, który podasz w formularzu zamówienia. Jeśli adres dostawy jest inny niz adres do faktury, prosimy wpisać go w formularzu zamówienia.

Wysyłka realizowana jest zawyczaj w ciągu 1- 2 dni roboczych, w przypadkach gdy towar jest chwilowo niedostępny lub typowo na zamówienie informujemy o tym w mailu potwierdzającym zamówienie, wraz z podaniem terminu realizacji.
 
Zamówienia na kwotę min. 450 zł netto (553,50 zł brutto) ORIGO wysyła do klienta firmą spedycyjną na własny koszt. Zamówienia o mniejszej wartości wysyłane są firmą spedycyjną z doliczeniem do faktury kosztów transportu 18,00 zł netto (osobna pozycja na fakturze). Wysyłka realizowana jest poprzez firmy kurierskie współpracujące z Origo.
Przesyłki za pobraniem - koszty wysyłki z płatnością za pobraniem obciążone są dodatkową kwotą 10,00 zł netto.

W przypadku zakupu produktów gabarytowych i szklanych, typu: tablice, gabloty, stojaki, bariery, ekrany od wymiaru 1,5m, tablice szklane w każdym wymiarze, lustra, sejfy o wadze powyżej 30 kg, duże kartony archiwizacyjne w opakowaniach zbiorczych, koszt transportu ustalamy indywidualnie z klientem. Przy przesyłce bez pobrania koszty transportu produktów gabarytowych wynoszą od 30 zł netto do 188 zł netto. Zawsze kontaktujemy się z klientem i ustalamy najlepszy wariant wysyłki, tak by zminimalizować koszty logistyczne. Zamówienia produktów gabarytowych i szklanych powyżej kwoty 2.200 zł netto ORIGO wysyła do klienta firmą spedycyjną na własny koszt przy przesyłce bez pobrania.


Zamawianie-działanie koszyka

Po wybraniu z menu po lewej stronie odpowiedniego działu pojawiają się produkty. Przy każdym z nich jest miejsce na wpisanie zamawianej ilości (w przypadku niektórych towarów również wybranie koloru). Dodanie towaru do koszyka następuje po kliknięciu ikony przedstawiającej koszyk .
W celu sprawdzenia zawartości koszyka należy "kliknąć" ikonę "Twój koszyk" z prawej strony ekranu. Oprócz sprawdzenia zawartości dostępne tam są również opcje umożliwiające usunięcie go z listy zamówienia oraz także usunięcie wszystkich towarów z koszyka. Aby kontynuować zakupy wystarczy wybrać odpowiedni dział po lewej stronie.
Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie interesujące Cię towary kliknij "wyślij zamówienie". Przejdziesz do kolejnego okna w którym podasz swoje dane do faktury, adres dokąd mamy wysłać zamówione towary.
Jeśli chcesz, możesz założyć konto w naszym serwisie, dzięki czemu nie będziesz musiał wypełniać formularza za każdym razem, gdy będziesz składał zamówienie. Podasz po prostu login i hasło, a system wypełni za Ciebie wszystkie dane. Podane przez Ciebie dane zostaną wykorzystane tylko do wystawienia faktury i potwierdzenia zamówienia. Zakładanie konta jest dobrowolne i umożliwia negocjowanie ceny oraz ułatwia proces składania zamówienia. Składanie zamówienia może odbywać się również bez zakładania konta i logowania. 

Zalogowanie umożliwi Ci również negocjację ceny. Ceny możesz negocjować telefonicznie, kontaktując się z naszym biurem pod numerem telefonu 61- 8 616 613 lub korzystając z wygodnej formy negocjacji on-line. Produkty podlegające negocjacji oznaczone są ikoną , po wybraniu której możesz zaproponować swoją cenę. Negocjujemy ceny wg ceny netto (bez vatu)!  Rozpatrzymy Twoją propozycję, a o decyzji zostaniesz powiadomiony emailem. Gdy dodasz do koszyka wynegocjowany produkt, wartość jego liczona będzie według wynegocjowanej ceny.
Ikona pomarańczowego listka umieszczona przy nazwie produktu oznacza, że dany produkt jest obecnie w promocji.  Promocje umieszczone na stronie ważne są do wyczerpania zapasów. Nagrody umieszczone w zestawach promocyjnych mogą się nieznacznie różnić od przedstawionych na zdjęciach. W przypadku wyczerpania zapasów produktów gratisowych organizator promocji zastrzega sobie prawo do zmiany produktu gratisowego na równoważny lub wyższy model.


Potwierdzanie zamówienia

Zamówienie zostanie potwierdzone niezwłocznie (w ciągu kilku godzin) od jego złożenia. Zaproponujemy najlepszą formę dostawy, z dokładnym opisem warunków i kosztów (jeśli takie wystąpią) transportu.
Brak odpowiedzi na maila potwierdzającego zamówienie (z prośbą o wybranie formy płatności i sposobu dostawy) w ciągu 14 dni będzie skutkowało automatyczną anulacją i zamknięciem zamówienia.

Uwagi

Zgodnie z wymogami prawnymi o ochronie praw konsumenckich, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient - osoba fizyczna ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy. W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar należy przesłać na własny koszt na adres sklepu.  Klient zobowiązany jest do pisemnego uprzedzenia sprzedawcy o chęci zwrotu przed nadaniem paczki. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek bez wcześniejszego uprzedzenia. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania - będzie w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością. Jeśli zwracany produkt objęty był promocją gratisową lub dodatkiem za 1 zł netto, produkt główny musi być zwrócony z dodatkiem promocyjnym, inaczej traktowany jest jako niekompletny. Po zaakceptowaniu zwrotu wysyłamy do Klienta fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. W przypadku zamówienia spełniającego minimum logistyczne (bez doliczania kosztów transportu) i zwrotu towaru powodującego zmniejszenie wartości zamówienia do poziomu poniżej minumum logistycznego, sprzedawca ma prawo potrącić koszty transportu w wysokości określonej w cenniku sklepu. Należność zostanie zwrócona w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta od momentu odesłania przez Klienta podpisanej faktury korygującej. 
Zgodnie z obowiązującym prawem fiskalnym klient zobowiązany jest przysłać wypełniony i podpisany protokół zwrotu. Wzór protokołu zwrotu wysyłamy mailem, należy do wypełnić, podpisać i odesłać na adres sklepu pocztą tradycyjną lub dołączyć do zwracanego towaru.


Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt posiada ślady uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego. W związku z tym przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera zawsze należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku ewentualnych uszkodzeń konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i niezwłoczne (w ciągu  1 dnia roboczego) skontaktowanie się z naszą firmą. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy braków w przesyłce.

Polityka prywatności

Firma Origo szanuje dane osobowe użytkowników Sklepu, którzy złożyli zamówienie produktów przez zalogowanie się i utworzenie swojego konta oraz bez zakładania konta; zamówienie kontaktowe, negocjowali cenę przez zarejestrowanie się w serwisie bądź zgłosili się do listy newsletterowej.
Podczas składania zamówienia / zakładania konta Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przesyłanie materiałów promocyjnych drogą elektroniczną. Zgodę taką może w każdej chwili anulować przez oświadczenie przesłane na adres: origo@origo.poznan.pl. Użytkownikom serwisu, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie materiałów promocyjnych, mogą być w przyszłości przesyłane informacje o bieżących promocjach, nowościach i akcjach prowadzonych przez Sprzedawcę. Zakładanie konta jest dobrowolne i umożliwia negocjowanie ceny oraz ułatwia proces składania zamówienia. Składanie zamówienia może odbywać się również bez zakładania konta i logowania. 
Serwis www.origo.poznan.pl umożliwia modyfikację swojego konta lub usunięcie swoich danych osobowych. W celu całkowitego usunięcia danych można wysłać oświadczenie w tej sprawie na adres origo@origo.poznan.pl



Niniejszy katalog jest informacją handlową i nie może być uznawany za ofertę w rozumieniu art.66 ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowi on zaproszenie do rokowań handlowych w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego. Firma Origo dokłada wszelkich starań by opisy produktów były rzetelne i poprawne; jednak w opisie i cenach produktów mogą  pojawić się pomyłki – można je zgłaszać do działu handlowego Origo.

Data ostatniej zmiany
2018-05-22